Повернення або обмін протягом 14 днів з дня покупки

(Товар не підійшов)

 

Якщо з яких-небудь причин не підійшов товар, придбаний в Лабораторії безпеки, клієнт може його повернути або обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. При цьому повинні бути дотримані наступні умови:

  • Товар не використовувався, не має пошкоджень, його упаковка цілісна, в наявності пломби, наклейки на самому товарі та упаковці, комплектація повна. При наявності заглушок і захисних плівок на товар, обов'язкове їх цілісність;
  • Лічильники на пристроях, якщо такі є, повинні показувати значення, рівне заводському; операційна система не повинна бути запущена і активована (для випадків коли товаром є програмне забезпечення); витратні матеріали повинні бути упаковані і раніше не використовуватися;
  • Програмне забезпечення обладнання, що працює під управлінням встановленою операційною системи (приклад: відеореєстратор), має бути скинуто клієнтом до заводських установок самостійно.

В іншому випадку Лабораторія безпеки має право зробити скидання за додаткову плату або відмовити в прийомі такого обладнання.

  • Наявність гарантійного талона на товар і документа, що підтверджує його оплату (квитанція про оплату / чек / платіжне доручення).

 

Порядок повернення і обміну, якщо товар не підійшов:

 

1. Клієнт здійснює доставку в Лабораторію безпеки самостійно або перевізником ТОВ «Нова Пошта» за власний рахунок, товар та супровідні документи:

2. Протягом 10 календарних днів Лабораторією безпеки приймається рішення про можливість прийняти товар до поверненню або обміну:

2.1. Якщо рішення негативне, товар разом з гарантійним талоном повертається клієнтові;

2.2. Якщо рішення позитивне, протягом 7 календарних днів з дня прийняття рішення:

2.2.1. Клієнту передається на підпис накладна на повернення на товар в 2-ух примірниках (екземпляр, підписаний клієнтом, повинен бути повернутий в Лабораторію безпеки);

2.2.2. Після підписання поворотної накладної грошові кошти за товар перераховуються клієнту одним із таких способів:

  • На банківську карту (якщо товар оплачувався картою);
  • На розрахунковий рахунок ФОП або юридичної особи (при оплаті раніше з відповідного розрахункового рахунку);
  • Готівкою (при наявній оплаті).

3. Обмін одного товару на інший оформляється нової продажем.

 

Реквізити для відправки товару з метою повернення або обміну протягом 14 днів з дня покупки:

 

Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад – адреса», г. Запорожье, ул. Сержанта Медведєва б. 8, оф. 18, одержувач - ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок відправника.

 

Безкоштовний ремонт або обмін до закінчення гарантійного терміну

(Товар вийшов з ладу)

 

Лабораторія безпеки гарантує працездатність продаваного / відремонтованого обладнання (товару) в рамках таких строків:

 

  • для нових товарів — відповідно до строку, який визначається політикою виробника (від 2 тижнів до 36 місяців) і вказується в гарантійному талоні;
  • для відремонтованих товарів — відповідно до строку, який визначається Лабораторією безпеки (від 2 тижнів до 12 місяців) і вказується в акті виконаних робіт.

Порядок гарантійного ремонту або обміну обладнання (товару):

 

1. Доставка обладнання (товару) в Лабораторію безпеки і назад виконується клієнтом самостійно або за допомогою перевізника ТОВ «Нова Пошта»: масою до 5 кг — за власний рахунок, масою більше 5 кг — за рахунок Лабораторії безпеки. Устаткування при цьому має бути в чистому вигляді в повній комплектації і має супроводжуватися наступними документами: рекламація, гарантійний талон, копія документа, що підтверджує оплату товару.

2. Вся інформація, що зберігається на носії передається обладнання (товару), до моменту передачі повинна бути попередньо скопійована клієнтом і збережена на окремому носії. Претензії щодо втрати даних, що сталася в процесі ремонту обладнання (товару), не приймаються.

Клієнт може залишити прохання про те, щоб співробітником сервісного відділу було виконано попереднє резервне копіювання даних (за окрему плату).

3. За фактом прийому обладнання (товару) в Лабораторії безпеки клієнту видається приймальня квитанція. Якщо обладнання (товар) був нам відправлений перевізником, приймальня квитанція в електронному вигляді відправляється на e-mail відправника.

4. Устаткування (товар) приймається фахівцем сервісного відділу «як є», тобто не розбирається їм, і перевірка наявності внутрішніх пошкоджень і несправностей не виконується. Всі внутрішні пошкодження і несправності, виявлені в процесі діагностики обладнання (товару), автоматично визнаються виникли до моменту його передачі в Лабораторію безпеки і не пов'язаними з неакуратної транспортуванням.

5. За результатом діагностики несправності обладнання (товару) визначаються подальші дії:

5.1. Якщо випадок виходу з ладу обладнання (товару) визнається гарантійним, Лабораторія безпеки здійснює його ремонт за свій рахунок або виконує обмін товару на новий аналогічний;

5.2. Якщо випадок виходу з ладу обладнання (товару) визнається негарантійним *, подальші дії виконуються відповідно до Порядку надання сервісних послуг (п.5-11).

6. Термін виконання гарантійного ремонту обладнання (товару) обчислюється з дня його отримання і становить від 3 до 14 робочих днів. Якщо на складі відсутні необхідні запасні частини, термін виконання ремонту може бути продовжений на строк поставки запчастин, але не більше, ніж на 60 днів з дня отримання обладнання (товару)

На час проведення діагностики / ремонту по можливості клієнту буде запропоновано обладнання (товар) з резервного (підмінного) фонду.

7. По закінченню ремонту співробітник сервісного відділу зв'язується з клієнтом для уточнення способу зворотної доставки. Якщо клієнт забирає обладнання (товар) самостійно, актуальні наступні умови зберігання:

  • протягом 30 днів з дня повідомлення устаткування (товар) зберігається в Лабораторії безкоштовно;
  • з 31-го по 90-ий день обладнання (товар) можна забрати, оплативши вартість його зберігання;
  • починаючи з 91-го дня, обладнання (товар) може бути утилізовано в будь-який момент, і претензії з приводу збереження з боку клієнта не приймаються.

8. При отриманні відремонтованого обладнання (товару) в Лабораторії безпеки клієнт повинен пред'явити документ, що засвідчує особу, та прийомну квитанцію. При отриманні обладнання довіреною особою необхідно додатково надати довіреність (завірену клієнтом або підприємством, яка видала довіреність). Разом з відремонтованим обладнанням (товаром) клієнту видається гарантійний талон з відмітками про ремонт.

9. Якщо ремонт обладнання (товару) неможливий або тривалість ремонту перевищує 60 днів, Лабораторія безпеки здійснює обмін обладнання (товару) на новий аналогічний.

10. Для отримання нового обладнання (товару) клієнт повинен пред'явити документи, перераховані в п. 8. Разом з новим обладнанням клієнту видається новий гарантійний талон, а також видаткова накладна в 2-ух примірниках. 1 екземпляр, підписаний клієнтом, залишається в Лабораторії безпеки.

11. Устаткування (товар), що передається після ремонту, має гарантійні пломби. Цілісність пломб дає можливість звернутися в Лабораторію безпеки повторно з метою безкоштовного усунення дефектів ремонту (якщо такі були допущені, або в разі виходу з ладу обладнання по тій же самій причині протягом гарантійного періоду). Перелік робіт / деталей (товарів), на які поширюється дана гарантія, а також термін її дії, вказуються в гарантійному талоні.

Загальний гарантійний строк на обладнання (товар) збільшується на час перебування такого обладнання (товару) в ремонті.

 

* Умови визнання випадку виходу з ладу обладнання (товару) негарантійним:

  • Природний знос товару;
  • Механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі зберігання і експлуатації, в тому числі внаслідок недбалого поводження;
  • Порушена збереження пломб;
  • Було вироблено несанкціоноване розкриття обладнання (товару);
  • Ремонт або внесення конструктивних змін в товар не уповноваженими на те особами;
  • Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • Невірно заповнений гарантійний талон;
  • Недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
  • Неправильна установка, транспортування;
  • Попадання усередину обладнання (товару) сторонніх предметів, рідин, комах;
  • Використання обладнання (товару), призначеного для побутових потреб, в професійних цілях (навантаження перевищує закладену виробником товару зносостійкість);
  • Підключення устаткування (товару) до живильних, телекомунікаційних та кабельних мережах, що не відповідає технічним стандартам;
  • Для обладнання (товару), що працює від батарейок - в разі роботи з невідповідними або втратили заряд батарейками;
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі, або неправильним підключенням до електромережі;
  • Використання програмного забезпечення, що не входить в комплект виробу.

 

Реквізити для відправки обладнання (товару) з метою гарантійного ремонту або обміну

 

(Посилка негабаритна і важить до 5 кг):

Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад - склад», м. Запоріжжя, склад №9, одержувач - ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок відправника.

 

(Посилка габаритна і важить більше 30 кг):

Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад - склад», м. Запоріжжя, склад №1, одержувач - ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок одержувача.

 

Перед відправкою товару обов'язково зв'яжіться з нашим менеджером для узгодження деталей доставки.