Техпідтримка

 

Технічна підтримка, яка надається Лабораторією безпеки, включає надання безкоштовних консультацій очно або по телефону з питань самостійної установки і настройки придбаного в Лабораторії обладнання. Консультації надаються безкоштовно протягом терміну дії гарантії на даний товар.

Після закінчення гарантійного періоду консультування є платною послугою.

 

Контакти служби технічної підтримки:

0800 750-495

 

Сервіс

 

Сервісні послуги, що надаються Лабораторією безпеки, включають:

1. Надання платних послуг з налаштування обладнання, придбаного в Лабораторії безпеки або в іншому магазині.

2. Виконання негарантійних ремонтів обладнання в наступних випадках:

  • обладнання було придбано в Лабораторії безпеки, і термін дії гарантії минув;
  • обладнання було придбано в Лабораторії безпеки, поломка сталася протягом терміну дії гарантії, однак випадок був визнаний негарантійним (докладніше про таких випадки - в розділі Повернення і гарантія);
  • обладнання було придбано в іншому магазині.

 

Порядок надання сервісних послуг:

 

1. Доставка обладнання в Лабораторію безпеки і назад виконується клієнтом самостійно або за допомогою перевізника ТОВ «Нова Пошта» за власний рахунок. Устаткування при цьому має бути в чистому вигляді в повній комплектації і супроводжуватися рекламації.

2. Вся інформація, що зберігається на носії передається в ремонт обладнання, до моменту передачі повинна бути попередньо скопійована клієнтом і збережена на окремому носії. Претензії щодо втрати даних, що сталася в процесі ремонту обладнання, не приймаються.

Клієнт може залишити прохання про те, щоб співробітником сервісного відділу було виконано попереднє резервне копіювання даних (за окрему плату).

3. За фактом прийому обладнання в Лабораторії безпеки клієнту видається приймальня квитанція.

Якщо обладнання (товар) був нам відправлений перевізником, приймальня квитанція в електронному вигляді відправляється на e-mail відправника.

4. Обладнання приймається фахівцем сервісного відділу «як є», тобто не розбирається їм, і перевірка наявності внутрішніх пошкоджень і несправностей не виконується. Всі внутрішні пошкодження і несправності, виявлені в процесі сервісного обслуговування обладнання, автоматично визнаються виникли до моменту його передачі в ремонт і не пов'язаними з неакуратної транспортуванням.

5. Після діагностики несправності обладнання клієнт інформується про вартість виконання ремонтних робіт, а самі роботи виконуються тільки після отримання згоди клієнта.

5.1. Якщо клієнт дає згоду на виконання ремонту, вартість діагностики не стягується;

5.2. Якщо клієнт приймає рішення не ремонтувати обладнання, послуга діагностики повинна бути оплачена.

6. Термін виконання ремонту обладнання обчислюється з дня надходження оплати від клієнта і становить від 3 до 14 робочих днів. Якщо на складі відсутні необхідні запасні частини, термін виконання ремонту може бути продовжений на строк поставки запчастин, але не більше, ніж на 60 днів з дня надходження оплати від клієнта.

7. По закінченню ремонту співробітник сервісного відділу зв'язується з клієнтом для уточнення способу зворотної доставки. Якщо клієнт забирає обладнання самостійно, актуальні наступні умови зберігання:

  • протягом 30 днів з дня повідомлення устаткування зберігається в Лабораторії безкоштовно;
  • з 31-го по 90-ий день обладнання можна забрати, оплативши вартість його зберігання;
  • починаючи з 91-го дня, обладнання може бути утилізовано в будь-який момент, і претензії з приводу збереження з боку клієнти не приймаються.

8. При отриманні обладнання в Лабораторії безпеки клієнт повинен пред'явити документ, що засвідчує особу, та прийомну квитанцію. При отриманні обладнання довіреною особою необхідно додатково надати довіреність (завірену клієнтом або підприємством, яка видала довіреність).

9. Разом з обладнанням клієнту видається акт з переліком виконаних робіт і встановлених (замінених) деталей.

10. Устаткування видається тільки після повної оплати вартості його діагностики / ремонту і підписання акту виконаних робіт. Підписання акту здійснюється клієнтом (його представником) при особистому зверненні в Лабораторію або при отриманні обладнання в відділенні (на складі) перевізника.

11. Обладнане, передане після ремонту, має гарантійні пломби. Цілісність пломб дає можливість звернутися в Лабораторію безпеки повторно з метою безкоштовного усунення дефектів ремонту (якщо такі були допущені) або в разі виходу з ладу обладнання по тій же самій причині протягом гарантійного періоду. Перелік робіт і деталей, на які поширюється дана гарантія, а також термін її дії, вказуються в акті виконаних робіт.

 

 

Вартість надання сервісних послуг

 

Найменування послуги

Ціна грн.

Діагностика несправності обладнання

100

Ремонт обладнання

Визначається по результату діагностики

Зберігання обладнання (вартість за 1 день)

10

Консультації по встановленню та налагодженню обладнання (за 1 годину)

100

Налаштування обладнання:

 

– системи відеонагляду

 

настройка IP-камери

120

встановлення та налаштування ПО для відеоспостереження на ПК

150

встановлення та налаштування ПО для смартфон (Andoid, iOS)

70

настройка відеореєстратора

350

настройка роутера DMZ проброс портів

450

скидання програмного забезпечення відеореєстратора / відеокамери до заводських установок

200

– охоронної сигналізації

 

настройка GSM-дозвонщиков

120

настройка бездротової сигналізації

300

настройка GSM або автономної сигналізації

550

– системи контролю доступу

 

зміна режиму роботи / додавання брелока (за 1 шт)

50

зміна протоколу зчитувача

100

програмування контролера (автономного)

450

програмування контролера (мережевого)

600

Резервне копіювання даних, що зберігаються на носії клієнта

100-400 (В залежності від обсягу даних)

 

Реквізити для відправки обладнання з метою негарантійного ремонту (посилка габаритна і важить до 30 кг):

 

Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад - склад», м. Запоріжжя, склад №9, одержувач ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок відправника.

 

Реквізити для відправки обладнання з метою негарантійного ремонту (посилка негабаритна і / або важить більше 30 кг):

 

Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад - склад», м. Запоріжжя, склад №1, одержувач ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок відправника.