Техпідтримка
Технічна підтримка, яка надається Лабораторією безпеки, включає надання безкоштовних консультацій очно або по телефону з питань самостійної установки і настройки придбаного в Лабораторії обладнання. Консультації надаються безкоштовно протягом терміну дії гарантії на даний товар.
Після закінчення гарантійного періоду консультування є платною послугою.
Контакти служби технічної підтримки:
Сервіс
Сервісні послуги, що надаються Лабораторією безпеки, включають:
1. Надання платних послуг з налаштування обладнання, придбаного в Лабораторії безпеки або в іншому магазині.
2. Виконання негарантійних ремонтів обладнання в наступних випадках:
- обладнання було придбано в Лабораторії безпеки, і термін дії гарантії минув;
- обладнання було придбано в Лабораторії безпеки, поломка сталася протягом терміну дії гарантії, однак випадок був визнаний негарантійним (докладніше про таких випадки - в розділі Повернення і гарантія);
- обладнання було придбано в іншому магазині.
Порядок надання сервісних послуг:
1. Доставка обладнання в Лабораторію безпеки і назад виконується клієнтом самостійно або за допомогою перевізника ТОВ «Нова Пошта» за власний рахунок. Устаткування при цьому має бути в чистому вигляді в повній комплектації і супроводжуватися рекламації.
2. Вся інформація, що зберігається на носії передається в ремонт обладнання, до моменту передачі повинна бути попередньо скопійована клієнтом і збережена на окремому носії. Претензії щодо втрати даних, що сталася в процесі ремонту обладнання, не приймаються.
Клієнт може залишити прохання про те, щоб співробітником сервісного відділу було виконано попереднє резервне копіювання даних (за окрему плату).
3. За фактом прийому обладнання в Лабораторії безпеки клієнту видається приймальня квитанція.
Якщо обладнання (товар) був нам відправлений перевізником, приймальня квитанція в електронному вигляді відправляється на e-mail відправника.
4. Обладнання приймається фахівцем сервісного відділу «як є», тобто не розбирається їм, і перевірка наявності внутрішніх пошкоджень і несправностей не виконується. Всі внутрішні пошкодження і несправності, виявлені в процесі сервісного обслуговування обладнання, автоматично визнаються виникли до моменту його передачі в ремонт і не пов'язаними з неакуратної транспортуванням.
5. Після діагностики несправності обладнання клієнт інформується про вартість виконання ремонтних робіт, а самі роботи виконуються тільки після отримання згоди клієнта.
5.1. Якщо клієнт дає згоду на виконання ремонту, вартість діагностики не стягується;
5.2. Якщо клієнт приймає рішення не ремонтувати обладнання, послуга діагностики повинна бути оплачена.
6. Термін виконання ремонту обладнання обчислюється з дня надходження оплати від клієнта і становить від 3 до 14 робочих днів. Якщо на складі відсутні необхідні запасні частини, термін виконання ремонту може бути продовжений на строк поставки запчастин, але не більше, ніж на 60 днів з дня надходження оплати від клієнта.
7. По закінченню ремонту співробітник сервісного відділу зв'язується з клієнтом для уточнення способу зворотної доставки. Якщо клієнт забирає обладнання самостійно, актуальні наступні умови зберігання:
- протягом 30 днів з дня повідомлення устаткування зберігається в Лабораторії безкоштовно;
- з 31-го по 90-ий день обладнання можна забрати, оплативши вартість його зберігання;
- починаючи з 91-го дня, обладнання може бути утилізовано в будь-який момент, і претензії з приводу збереження з боку клієнти не приймаються.
8. При отриманні обладнання в Лабораторії безпеки клієнт повинен пред'явити документ, що засвідчує особу, та прийомну квитанцію. При отриманні обладнання довіреною особою необхідно додатково надати довіреність (завірену клієнтом або підприємством, яка видала довіреність).
9. Разом з обладнанням клієнту видається акт з переліком виконаних робіт і встановлених (замінених) деталей.
10. Устаткування видається тільки після повної оплати вартості його діагностики / ремонту і підписання акту виконаних робіт. Підписання акту здійснюється клієнтом (його представником) при особистому зверненні в Лабораторію або при отриманні обладнання в відділенні (на складі) перевізника.
11. Обладнане, передане після ремонту, має гарантійні пломби. Цілісність пломб дає можливість звернутися в Лабораторію безпеки повторно з метою безкоштовного усунення дефектів ремонту (якщо такі були допущені) або в разі виходу з ладу обладнання по тій же самій причині протягом гарантійного періоду. Перелік робіт і деталей, на які поширюється дана гарантія, а також термін її дії, вказуються в акті виконаних робіт.
Вартість надання сервісних послуг
Найменування послуги |
Ціна грн. |
Діагностика несправності обладнання |
100 |
Ремонт обладнання |
Визначається по результату діагностики |
Зберігання обладнання (вартість за 1 день) |
10 |
Консультації по встановленню та налагодженню обладнання (за 1 годину) |
100 |
Налаштування обладнання: |
|
– системи відеонагляду |
|
настройка IP-камери |
120 |
встановлення та налаштування ПО для відеоспостереження на ПК |
150 |
встановлення та налаштування ПО для смартфон (Andoid, iOS) |
70 |
настройка відеореєстратора |
350 |
настройка роутера DMZ проброс портів |
450 |
скидання програмного забезпечення відеореєстратора / відеокамери до заводських установок |
200 |
– охоронної сигналізації |
|
настройка GSM-дозвонщиков |
120 |
настройка бездротової сигналізації |
300 |
настройка GSM або автономної сигналізації |
550 |
– системи контролю доступу |
|
зміна режиму роботи / додавання брелока (за 1 шт) |
50 |
зміна протоколу зчитувача |
100 |
програмування контролера (автономного) |
450 |
програмування контролера (мережевого) |
600 |
Резервне копіювання даних, що зберігаються на носії клієнта |
100-400 (В залежності від обсягу даних) |
Реквізити для відправки обладнання з метою негарантійного ремонту (посилка габаритна і важить до 30 кг):
Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад - склад», м. Запоріжжя, склад №9, одержувач – ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок відправника.
Реквізити для відправки обладнання з метою негарантійного ремонту (посилка негабаритна і / або важить більше 30 кг):
Перевізником ТОВ «Нова Пошта», спосіб доставки «склад - склад», м. Запоріжжя, склад №1, одержувач – ФОП Альошина А.В., доставка за рахунок відправника.